شناسهٔ خبر: 152124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت بیش از ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره آذربایجان غربی

2d1d459a-c8c2-4c63-809b-507574148989.jpg طی عملیات‌هایی از ابتدای سال تا پایان آبان ماه جاری، بیش از ۱۰ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره آسفالت شد و بیش از ۴۳۰ خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره مند شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری آذربایجان غربی)، جعفر صادقی پور معاون راهداری و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه ساخت راه‌های روستایی در صدر درخواست‌های مردمی جای دارد، گفت: با اقدامات انجام گرفته در حوزه معاونت روستایی بیش از ۱۰ کیلومتر از محورهای روستایی بالای ۲۰ خانوار در چایپاره از نعمت آسفالت بهره مند شده‌اند.

وی با اشاره به تداوم خدمات رسانی به مردم از ابتدای سال تا پایان آبان ماه ادامه داد: در راستای ارائه خدمات حداکثری در مناطق روستایی و کم برخوردار، این اداره کل در چارچوب وظایف سازمانی خود با جدیت تمام نسبت به ساخت و توسعه راه‌های روستایی در استان پرداخته است.

صادقی پور در ادامه افزود: ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی بوده و نتایج مطلوبی از جمله محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار، مهاجرت معکوس از شهر به روستا، رونق اقتصادی منطقه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را به همراه دارد.

معاون راهداری و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با توجه به ساخت، توسعه و ارتقاء کیفیت راه‌ها خاطر نشان کرد: طی این عملیات بیش از ۴۳۰ خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره مند شده است.