شناسهٔ خبر: 152125 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درسفر وزیر ارشاد به استان انجام میشود؛

افتتاح مجتمع فرهنگی ماهور اراک

مجتمع فرهنگی ماهور رئیس اداره پروژه های ساختمانی وتاسیسات دولتی اداره کل راه وشهر سازی استان مرکزی گفت: مجتمع فرهنگی ماهور اراک با تلاش و پیگیری های کارشناسان این اداره کل درسفر وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی به استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان مرکزی)، مجید تاجی با اعلام این خبر گفت مجتمع فرهنگی ماهور در راستای اعتلای سطح فرهنگ جامعه و نشاط بین جوانان به همت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی در سفر وزیر ارشاد به استان  افتتاح میشود.

وی افزود: این مجتمع در زمینی به مساحت 672 متر مربع، در 5 طبقه و زیر بنای 1800 متر با اسکلت فلزی  و سقف کامپوزیت احداث گردیده و حدود 200 متر مربع برای این مجتمع محوطه سازی انجام شده است.

رئیس اداره پروژه های ساختمانی و تاسیسات دولتی اداره کل راه و شهر سازی استان مرکزی در خصوص دیگر مشخصات فنی این مجتمع ادامه داد: این ساختمان با کاربری فرهنگی، هنری، سمعی و بصری طراحی و احداث گردیده است که عملیات احداث آن با نظارت کارشناسان این اداره کل از سال 1386 آغاز و سال 1402 به پایان رسیده که تحویل دستگاه بهره بردار (سازمان تبلیغات اسلامی استان ) گردیده است.

گفتنی است برای احداث این پروژه اعتباری بالغ بر  7 میلیارد تومان صرف شده است.