شناسهٔ خبر: 152217 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات اجرایی قطعه‌ جدید محور ارتباطی ریحان آباد، شهرک صنعتی تا پادگان المهدی

راه رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات تعریض و بهسازی محور ارومیه – ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی در حال حاضر پیشرفت ۲۰ درصدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سعید اسدی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای این طرح ۱.۲ کیلومتری که قطعه‌ای جدید از محور بوده و آغاز شده، ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده و مدت اجرای قرارداد ۹ ماه است.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح تبدیل راه فرعی به راه اصلی بوده تا ترددها به خصوص تردد اهالی منطقه تسهیل شود. 

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های اصلی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: عملیات بهسازی و تعریض بیش از ۶ سه کیلومتر از محور ارومیه– ریحان آباد – شهرک صنعتی تا پادگان المهدی به اتمام رسیده و این محور زیر بار ترافیک رفته است. 

اسدی افزود: وضعیت نامناسب محور ارتباطی شهرک صنعتی تا پادگان المهدی منجر به اعتراض اهالی و کارکنان شهرک صنعتی فاز ۲ ارومیه شده بود که در این راستا عملیات بهسازی این محور با جدیت دنبال شد. 

وی بیان کرد: در اجرای این طرح بهسازی ورودی و خروجی روستاهای منطقه در مسیر انجام گرفته تا مشکلی برای روستاییان و اهالی ایجاد نشود.