شناسهٔ خبر: 152281 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️انجام ۵۲۱ کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

وحید منوچهر ابادی رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۸ ماهه سال‌جاری، ۵۲۱ کیلومتر عملیات آسفالتی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) وحید منوچهرآبادی گفت: طی ۸ ماهه سال‌جاری، ۵۲۱ کیلومتر عملیات آسفالتی شامل ۲۷۸ کیلومتر راه‌های شریانی، ۱۲۲ کیلومتر راه‌های فرعی و ۱۲۱ کیلومتر از راه‌های روستایی انجام شده است.

وی عنوان کرد: عملیات روکش آسفالت رگلاژی، روکش آسفالت گرم و رویه‌نهایی در محورهای مواصلاتی استان در ۸ ماهه اول سال از اهداف پیش‌بینی شده در سال ۱۴۰۲ پیشی گرفته که این امر با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادارات شهرستان ‌ها و همکاری پیمانکاران محقق شده است.

منوچهرآبادی افزود: از ابتدای سال‌جاری، ۵۸ کیلومتر عملیات روکش آسفالت حفاظتی(اسلاری‌سیل)، ساخت و آسفالت ۸۲ کیلومتر راه روستایی، لکه گیری ۴۳ کیلومتر و ۷۵ کیلومتر چاله پرکنی، لکه‌گیری و روکش آسفالت رگلاژی به صورت امانی انجام شده است.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان درباره تناژ آسفالت مصرفی گفت: ۵۷۸ هزار تن آسفالت به صورت امانی و پیمانی در ۵۲۱ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه مصرف شده است که ۵۶۳ هزار تن پیمانی و ۱۵ هزار تن به صورت امانی بوده است.

وحید منوچهرآبادی در پایان اظهار کرد: با اجرای روکش تقویتی و کاهش خرابی‌های شدید آسفالت در محورهای مواصلاتی و از طرفی انجام عملیات حفاظتی و لکه‌گیری و درزگیری؛ محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به سمت عدم یا خرابی‌ کم حرکت کرده است.