شناسهٔ خبر: 152287 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات احداث راهدارخانه دهجلال در شهرستان سلطانیه

راهداری زنجان رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان زنجان از اتمام عملیات احداث راهدارخانه دهجلال در شهرستان سلطانیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( استان زنجان)؛ سید فرهاد خلیلیان، رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: نظر به اهمیت محور سلطانیه و فرسودگی راهدارخانه بین‌راهی، در جهت ایجاد فضای ارائه خدمات ضروری به کاربران راه‌ها، احداث راهدارخانه دهجلال تصویب و عملیات اجرایی آن در دو فاز با انتخاب پیمانکار از محل اعتبارات ملی پایان یافت.

وی افزود: فاز دوم این پروژه به صورت پیمانی اردیبهشت ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر مربع با قراردادی بالغ بر ۴ میلیارد تومان انجام شد.

خلیلیان با اشاره به اینکه احداث راهدارخانه دهجلال در کیلومتر ۹ محور سلطانیه به قیدار در شهرستان سلطانیه، یکی از اهداف و ضروریات به نظر می‌رسید، ادامه داد: با احداث و بهره‌برداری از آن در حوزه نگهداری از راه‌ها و با مدیریت صحیح در مواقع بحران، محور مذکور از امنیت بیشتری برخوردار خواهد شد.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح‌های راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی سلطانیه است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محورهای اصلی و روستایی است.

وی در پایان عنوان کرد: روند اجرایی تجهیزات داخلی و مبلمان راهدارخانه دهجلال در حال انجام است که پس از اتمام این مرحله به بهره‌برداری می‌رسد.