شناسهٔ خبر: 152289 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه علویجه با سرعت در حال انجام است

احداث تقاطع اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به سرعت عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه علویجه گفت: در حال حاضر سازه پل (۲ دهانه ۱۶ متری) اجرا و قیر پاشی محور انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌ها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور در محل اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه علویجه ضمن بازدید میدانی، روند پیشرفت پروژه را مورد بررسی قرار داد.  

وی در این باره اظهار کرد: طی بازدیدی که از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه علویجه به عمل آمد، آزادسازی‌ها و موانع اجرایی با حضور پیمانکار مورد پیگیری قرار گرفت.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌ها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: پیمانکار این پروژه با قراردادی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به سرعت در حال انجام کار بوده تا به لطف خدا پس از رفع موانع شاهد بهره‌برداری آن باشیم.  

وی بیان کرد: در حال حاضر سازه پل سه راه علویجه (۲ دهانه ۱۶ متری) اجرا و با پیگیری‌های مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و معاون مهندسی و ساخت این اداره‌کل، قیرپاشی محور انجام شده است.  

قدیری عنوان کرد: به لطف خدا پس از آسفالت و هدایت ترافیک بر روی پل، خاکبرداری زیر پل آغاز می‌شود.  

وی خاطرنشان کرد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز در راه‌های استان اصفهان این اداره‌کل با اجرای باند دوم و احداث تقاطع‌های غیرهمسطح اقدام به ایمن‌سازی مسیر و رفع نقاط حادثه‌خیز می‌کند.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌ها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از استان‌های مرکزی کشور است، لذا مباحثی همچون راهسازی، راه و نگهداری آن حائز اهمیت بوده و این موارد در استان اصفهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است همچنین با توجه به اینکه با ۹ استان دیگر همجوار بوده و ارتباط دهنده کریدورهای شمال به جنوب و غرب به شرق است از این رو موضوع ترافیک، حوادث ناشی از آن و عبور و مرور خودروها از محورهای مواصلاتی بسیار قابل توجه است.