شناسهٔ خبر: 152295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم:

دقت وتسریع در فرآیند رسیدگی به مراجعات مالی در دستور کار قرار گیرد

خبر درآیین گرامیداشت روز حسابدار (۱۵ آذرماه) از کارکنان حوزه حسابداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی از استان قم، محمد پورتیموری، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، تاکید کرد: دقت و تسریع درفرآیند رسیدگی به مراجعات مالی در دستور کار قرار گیرد.  

 طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز حسابدار (۱۵ آذرماه) درمحل کار همکاران حوزه حسابداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم برگزار شد، با اهدای لوح سپاس، از کارکنان ادارات امور مالی، بودجه و ذیحسابی تقدیر به عمل آمد.  

در ابتدای این مراسم مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، در سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن روز حسابدار، تلاش مجدانه همکاران این حوزه را ارزشمند برشمرد و گفت: دقت و تسریع در فرآیند رسیدگی به مراجعات مالی در در دو حوزه جاری و اعتبارات، امری دشوار و در عین حال رهگشای دیگر امور است.  

در ادامه این نشست، سیدمهدی سلیمانی، ذیحساب این اداره کل بابیان این موضوع که باید خدارا شاکر بود که توفیق خدمتگزاری در این حوزه دشوار را به ما عنایت فرموده است، اظهار کرد: دقت وتسریع در فرآیند رسیدگی به امور مالی، سرفصل وظایف ذیحسابی و ادارات مالی و بودجه بوده و تحقق این امر نتیجه زحمات بی‌دریغ همکاران بوده است.  

شایان توجه است، این مراسم با حضور مدیر کل، ذی حساب، معاونان توسعه منابع، حمل ونقل، فنی، مدیر دفتر حراست، روسای ادارات مالی، بودجه و کارشناسان حوزه ذیحسابی، امور مالی و بودجه در محل کار آنان تشکیل شد.