شناسهٔ خبر: 152309 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین و تکلیف ۲۲۰۰ خانوار عضو تعاونی‌های مسکن در مهاباد

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مسائل و مشکلات ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار از اعضای تعاونی‌های مسکن در شهرستان‌ مهاباد در راستای توسعه شهری رسیدگی و ساماندهی می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه‌لو در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در شهرستان مهاباد اظهار کرد: در شهرستان مهاباد مشکلات دو تعاونی با ۲ هزار و ۲۰۰ نفر اعضا بررسی شده‌است.

وی ادامه‌داد: ۴۵ هکتار از اراضی مورد درخواست دو تعاونی در شهرستان مهاباد بود که در قالب نهضت ملی مسکن تعیین و تکلیف می‌شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ادامه از سیستم قضائی برای حل مشکلات ۳۰ ساله تعاونی‌های مسکن تقدیر و تشکر کرد و گفت: ۳۵ هکتار از اراضی دیگر مربوط به شهرستان مهاباد نیز طبق قوانین جاری و قانون ساماندهی تولید مسکن تعیین و تکلیف خواهند شد.

حمزه‌لو در خصوص مسائل شهرستان بوکان نیز گفت: روند اجرای طرح‌های مسکن در این شهرستان در دست اقدام است.

ناصر عتبات رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با تقدیر از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: با تلاش‌های مجموعه راه و شهرسازی مشکلات بسیاری از تعاونی‌های شهر ارومیه حل شده و این روند در سطح استان دنبال می‌شود و مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این خصوص همکاری و مساعدت لازم را دارند.

وی با تقدیر از عملکرد راه و شهرسازی استان در حل مشکلات مردمی در تعاونی مسکن شهرستان مهاباد بر تشکیل کارگروه مشترک برای پیگیری و اجرای مصوبات جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال تأکید کرد.