شناسهٔ خبر: 152314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز حسابدار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس

گرامیداشت روز حسابدار در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در مراسمی با حضور همکاران امور مالی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس، روز حسابدار گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، جوادیان مدیرکل امور مالی و منابع این سازمان، همزمان با روز حسابدار در جمع حسابداران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: استان فارس با 21 هزار کیلومتر راه و قرار گرفتن در کریدور حمل و نقلی مرکز به جنوب و شرق به غرب، یکی از استان هایی است که نقش مهمی در بخش حمل و نقل جاده ای دارد.

جوادیان با اشاره به این‌که هیچ خدمتی در کشور بدون پشتیبانی سیستم حمل و نقل امکانپذیر نیست افزود: مدیریت سیستم حمل و نقل کالا و مسافر نیازمند سخت افزارها و نرم افزارهایی است که رسیدگی و کنترل منابع مورد نیاز برای آنها در گلوگاه های مالی توسط حسابداران و کارکنان مالی سازمان انجام می شود.

بر اساس این گزارش عمادی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس نیز در این نشست پشتیبانی مالی به موقع را یکی از الزامات پیشرفت پروژه های مختلف دانست و افزود: تلاش همکاران حسابدار نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارد.

گفتنی است در این‌ مراسم از همکاران امور مالی و ذیحسابی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس تجلیل شد.