شناسهٔ خبر: 152372 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات روکش آسفالت در شهرستان آمل آغاز شد

مازندران-آمل رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان آمل از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت محور فرعی آهنگرکلا به سیرجارون در بخش دابودشت محور آمل به فریدونکنار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران جلیل محمدزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل از آغاز اجرای عملیات روکش آسفالت محور فرعی آهنگرکلا به سیرجارون در بخش دابودشت محور آمل به فریدونکنار به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان خبر داد و گفت: با اجرای این روکش آسفالت بیش از ۱۰ روستا مستقیماً از این پروژه بهره‌مند می‌شوند و با توجه به واقع شدن محور در بخش شمالی آمل، ترافیک غرب به شرق و دسترسی میانبر تردد به سمت فریدونکنار و برعکس از این مسیر می‌گردد. 

 وی با اشاره به شرایط بومی منطقه و قرارگیری روستاها و مراکز جمعیتی و شالیزار وسیع در حاشیه این محور تصریح کرد: وجود شهرها و روستاهای متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که، نیاز به جاده مناسب با رعایت استانداردهای ملی را ضروری نموده تا شاهد ترافیک روان و ایمن باشیم. 

محمدزاده با تأکید بر لزوم ساماندهی جاده‌های شهرستان ابراز امیدواری کرد؛ با پیگیری مسوولان، اعتبارات مالی مورد نیاز جهت اجرای پروژه‌های عمرانی مصوب، پشرفت فیزیکی مناسبی را در اجرای پروژه‌ها داشته باشیم. 

وی ادامه داد: فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه‌گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.