شناسهٔ خبر: 152395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری همدان خبر داد؛

راهداری همدان جزو استان های برتر در پاسخگویی به شکایات مردمی

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان خبر داد: طبق آمار سامانه جامع راهداری کشور، راهداری همدان جزء سه استان برتر در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از راوبط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان گفت: از اقدامات مهمی که در این اداره کل صورت پذیرفت ایجاد ۲۶۰ خط تلفن ۱۴۱ (به صورت مکالمه همزمان) بود که در راستای شناسایی و احصاء مشکلات عمومی و عام‌المنفعه استان‌ انجام شد و بسیاری از مشکلات و مطالبات مردمی و کاربران جاده ای از طریق سامانه های ۱۴۱ رسیدگی و در اسرع وقت تعیین تکلیف می‌شود.

وی تصریح کرد: هموطنان گرامی می‌توانند تمامی شکایات، انتقادات و پیشنهادت خود را در حوزه های راهداری وحمل ونقل را از طریق سامانه‌های گویای ۱۴۱ در میان بگذارند تا عوامل راهداری در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند و همچنین از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور نیز می‌توانند مطلع شوند.