شناسهٔ خبر: 152396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در شورای مسکن استان کرمانشاه تصویب شد؛

خبرنگاران کرمانشاهی صاحب خانه می‌شوند

در شورای مسکن استان کرمانشاه تصویب شد؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ۱۲۶۰ هکتار بافت فرسوده و ناکارآمد در شهر کرمانشاه وجود دارد که ۳۰۰ هکتار آن در بافت تاریخی قرار دارد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به‌اینکه در روز خبرنگار وعده اختصاص زمینی در شهر کرمانشاه به‌منظور احداث مسکن ویژه خبرنگاران داده شد، افزود: خوشبختانه این زمین به‌مساحت ۶ هکتار در یکی از نقاط شهر کرمانشاه با مالکیت دولتی شناسایی و مقرر شد به‌زودی مقدمات اجرایی آن نیز آغاز شود.

الماسی از ارائه لیست خبرنگاران واجد شرایط از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جامعه خبری استان که غالبا فاقد مسکن هستند، به‌صورت فوری مقدمات اجرای طرح شامل شناسایی زمین، طراحی و تعیین بانک عامل انجام شد و انجمن شرکت‌های ساختمانی این پروژه را با قیمت مصوب شورای مسکن استان در سه طبقه و به‌صورت دو واحدی اجرا خواهد کرد.

وی در پایان از پیشنهاد مزین شدن این پروژه به نام "شهید مرتضی آوینی" خبر داد و گفت: این پروژه هدیه دولت سیزدهم به خبرنگاران استان است که در شرایط سخت کاری در راه جهاد تبیین گام بر می‌دارند و امیدواریم در همین دولت نیز به خبرنگاران اهدا شود.