شناسهٔ خبر: 152436 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر فرودگاه کرمانشاه خبر داد؛

افزایش پروازهای کرمانشاه در آینده نزدیک

بیاتی رییس فرودگاه کرمانشاه مدیر فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مجتبی بیاتی اظهار کرد: تعداد پروازها به ۱۵ عدد در هفته کاهش یافته و باتوجه به تقاضای بالای مردم، درحال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

وی از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم.

مدیر فرودگاه کرمانشاه گفت: تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

بیاتی درخصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی درحال انجام است.