شناسهٔ خبر: 152478 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۱۹۸ دستگاه ماشین آلات برای راهداری زمستانه بوشهر آماده شد

ماشین آلات بوشهر رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان، آماده سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) احمد کره‌بندی رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: ۱۹۸ دستگاه ماشین آلات با هدف اجرای طرح راهداری زمستانه در استان، آماده‌سازی شده است. 

 کره‌بندی ادامه داد: در آستانه فصل زمستان و پیش بینی وقوع بارندگی، ناوگان ماشین آلات این اداره کل آماده انجام عملیات زمستانه در مسیرهای اصلی و فرعی است. 

وی افزود: از مجموع ماشین‌آلات آماده شده، ۸۸ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، ۱۰۰ دستگاه نیمه سنگین و ۶۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک بوده که برای روان‌سازی جاده‌ها در طرح راهداری زمستانه آماده و نوسازی شده است. 

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر یادآور شد: از ابتدای سال جاری برای نوسازی ناوگان ماشین آلات و آمادگی برای راهداری زمستانه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است. 

کره‌بندی درخصوص اقدامات صورت گرفته برای افزایش ماشین آلات راهداری استان اضافه کرد: یک دستگاه جرثقیل ۱۰ تنی برای استان و یک دستگاه لودر ۵ تنی برای شهرستان دیلم جمعا به ارزش ۸۵ میلیارد ریال خریداری و ملحق شده و این روند ادامه دارد. 

رییس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطرنشان کرد: متوسط عمر ماشین آلات راهداری بوشهر ۱۵ سال است که حدود ۱۰ سال از میانگین کشوری جوان تر است.