شناسهٔ خبر: 15248 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به كار سازمان نظام مهندسي استان اردبيل با تركيب جديد

اعطاي اعتبارنامه هيئت مديره نظام مهندسي ساختمان استان اردبيل هفتمين هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اردبيل از امروز فعاليت خود را رسما آغاز كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان اردبيل، در مراسمي كه ظهر دیروز با حضور مديركل دفتر فني استانداري اردبيل، مديركل راه و شهرسازي استان و اعضاي جديد و سابق هيئت مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان در سالن جلسات اين اداره كل برگزار شد، اعضاي جديد اعتبارنامه خود را دريافت و فعاليت خود را رسما آغاز كردند.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل در اين جلسه ضمن تشكر از زحمات هيئت مديره قبلي براي هئيت مديره جديد آرزوي توفيق نمود.

خليل محبت خواه با تاكيد بر اينكه راه و شهرسازي در تمام امور در كنار سازمان خواهد بود افزود: تعامل و همفكري مي‌تواند جامعه مهندسين را از قالب كليشه‌اي در آورد و نظام مهندسي بايد بعنوان بازوي فكري دستگاه‌هاي اجرايي اعم از استانداري، راه و شهرسازي و شهرداري عمل كند.

وي گفت: هيئت مديره سازمان بايستي به صورت ستادي ايفاي نقش كند و با پرهيز از هرگونه مسائل صنفي، در تركيب بازرسي و شوراي انتظامي و كارگروه‌ها از اشخاص توانا و فني استفاده نمايد.

مديركل راه و شهرسازي استان اردبيل با اشاره به اينكه در گذشته سازمان نظام مهندسي ساختمان استان در ساخت و سازها چندان موثر نبوده است گفت: مديريت سازمان استفاده از برنامه‌اي مدون را مي‌طلبد چرا كه ارتقاي كيفي معماري و ساخت و ساز در استان در گرو فعاليت‌هاي برنامه‌ريزي شده نظام مهندسي ساختمان است.

محبت خواه حضور مهندسين پيشكسوت در تركيب هيئت مديره جديد را نويد تحولي بزرگ در بدنه سازمان نظام مهندسي استان دانست و گفت: نقطه نظرات اعضاي هيئت مديره براي راه و شهرسازي استان خيلي مهم است و ما از تصميم‌ها و پيشنهادهاي سازنده آنان حمايت مي‌كنيم.

وي افزود: كميته‌هاي تخصصي بايستي فعال‌تر شوند و هيئت رئيسه دفاتر شهرستان‌ها نيز هماهنگي كاملي را با ستاد داشته باشند.

در پايان اين مراسم اعتبارنامه منتخبين هفتمين دوره هيئت مديره سازمان نظام مهندسي كه به امضاي وزير راه و شهرسازي رسيده است به نمايندگي مديركل راه و شهرسازي استان به اعضا اعطا شد.

نظر شما