شناسهٔ خبر: 152507 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد؛

پیشرفت ۹۵ درصدی محور اژیه به ورزنه 

محسن قدیری - اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی محور اژیه به ورزنه به طول ۳ کیلومتر در حال حاضر دارای پیشرفت ۹۵ درصدی است و برای افتتاح به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ در خصوص وضعیت پروژه محور اژیه به ورزنه اظهار کرد: این پروژه شامل راهسازی، ابنیه و روکش آسفالت محور اژیه به ورزنه و تکمیل میدان کفران و باند دوم محور حسن آباد به رامشه می شود.  

وی افزود: در حال حاضر احجام به کار رفته شامل ۱۰ هزار مترمکعب خاکبرداری، هفت هزار مترمکعب خاکریزی و هفت هزار و ۶۰۰ مترمکعب بیس بوده همچنین آسفالت ۳.۲ کیلومتر به میزان ۲ هزار و ۹۰۰ تن انجام شده است.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: محور رامشه به حسن آباد شامل ۲ کیلومتر طول و ۱۱.۷۲ متر عرض و محور اژیه به ورزنه شامل ۳.۲ کیلومتر طول و هشت متر عرض است.  

وی با بیان اینکه عرض آسفالت کار شده ۶ متر بوده است، گفت: ابنیه های این پروژه، ۱۵ دستگاه پل لوله ای به طول ۱۱۹ متر و یک دهانه پل ۲ متری است.  

قدیری عنوان کرد: برای ۶۵۴ متر در میدان کفران جدول کاری اجرا همچنین تابلو و علائم نصب شده است.   

وی خاطرنشان کرد: محور اژیه به ورزنه (۳ کیلومتر) در حال حاضر دارای پیشرفت ۹۵ درصدی است و برای افتتاح به ۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.