شناسهٔ خبر: 152519 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر جدید تیس:

برترین کیفیت ساخت نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان به شهر جدید تیس تعلق گرفت

ببینید| بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی از پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید تیس با اعلام بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه‌های نهضت ملی و سایر پروژه‌های عمرانی آن شهر جدید، گفت: بالاترین کیفیت ساخت نهضت ملی مسکن به شهر جدید تیس در سیستان و بلوچستان تعلق گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، مهدی قربانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید تیس و هیات همراه از پروژه‌های نهضت ملی و سایر پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کرده و از نزدیک در جریان جزییات اقدامات قرار گرفتند.

قربانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید تیس در این بازدید ضمن اشاره به رضایت استاندار از کیفیت بالای ساخت واحدهای نهضت ملی در این شهر، گفت: این دومین سالی است که بالاترین کیفیت ساخت پروژه‌های نهضت ملی در جنوب استان به شهر جدید تیس تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید تیس همچنین بر تأکید استاندار برای توجه ویژه به حوزه توریست و گردشگری اشاره کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها، مقرر شد تمامی زیرساخت‌های لازم برای حضور هرچه بیشتر گردشگران که در دستور کار شرکت عمران است در این شهر جدید تا پایان سال از سوی شرکت عمران شهر جدید تیس انجام شود.

به گفته وی، اجرای پروژه‌های روبنایی، زیربنایی و نهضت ملی به طور هم‌زمان از دیگر تاکیدهای استاندار در این بازدید بود. 

یادآور می‌شود، شرکت عمران شهر جدید تیس در کنار ساخت مسکن به طور همزمان در حال آغاز ساخت مدرسه و مسجد، خدمات زیربنایی و واحدهای نهضت ملی در این شهر جدید است.