شناسهٔ خبر: 152538 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۸۲ درخواست شهروندان سنندجی در کمیسیون ماده ۵ بررسی شد

کمیسیون ماده5سنندج به گفته سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی کردستان درجلسه روز سه شنبه مورخ ۲۱ آذر کمیسیون ماده ۵ شهر سنندج، ۸۲ مورد درخواست وارده به دبیرخانه کمیسیون از طرف شهروندان سنندجی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان)،  مصطفی رضایی گفت: جلسه کمیسیون ماده پنج استان با موضوع و دستور کار بررسی ۸۲ مورد درخواست شهروندان سنندج در محل دفتر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارکردستان برگزار شد.

رضایی اظهار کرد:  افزایش تراکم طبقات و تغییر کاربری بیشترین میزان درخواست های مطرح شده در جلسات کمیسیون را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد:  افزایش سطح اشغال و تثبیت کاربری نیز از جمله مواردی است که از طرف شهروندان به دبیرخانه تحویل و در کمیسیون در مورد آنها تصمیم گیری می شود.

رضایی تصریح کرد:  قبل از طرح در کمیسیون ماده ۵، درمورد تک تک پرونده های وارده به دبیر خانه کمیسیون، توسط کارشناسان در کمیته کار بررسی های فنی انجام و در مورد آنها اظهار نظر و تصمیم سازی شده و به منظور تصمیم گیری در جلسه کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفته و درخواست های قانونی به منظور اجرا مصوب می شود.