شناسهٔ خبر: 152581 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

امضای ۳ سند همکاری ریلی و آزادراهی در نمایشگاه حمل و نقل 

مسعود جهانی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آستانه برپایی هفتمین نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته اعلام کرد: شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل ضمن ارائه دستاوردها و موفقیت‌های حاصله در زمینه توسعه زیربناهای حمل ونقل، با امضای سه سند همکاری در حوزه ریلی و آزادراهی در این نمایشگاه حضور دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مسعود جهانی مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در آستانه برگزاری هفتمین گردهمایی خانواده بزرگ راهسازی کشور اظهار کرد: اولین و مهمترین کارکرد حضور در نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته ارائه گزارش عملکرد به مردم است و در سال جاری توفیقات بسیاری در زمینه بهره برداری از انواع راه‌های آزادراهی، ریلی و راه و بزرگراه حاصل شده است. همچنین ایجاد فضای تعاملی بین مدیران شرکت ساخت با صاحب نظران، کارشناسان و دست اندرکاران این حوزه از دیگر نیازهای حضور در نمایشگاه است که نتایج مطلوبی را برای این شرکت در پی خواهد داشت. 

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: ارایه عملکردها در قالب بروشورهای تخصصی در سه حوزه راه و بزرگراه، آزادراه و راه آهن طراحی شده است و در دسترس علاقمندان قرار دارد و  در آن عملکرد کلی، عملکرد دولت سیزدهم و برنامه‌های پیش رو به همراه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش ریلی و آزادراهی ارائه شده است.

وی حضور معاونین، مدیران و دست اندرکاران ساخت زیربناهای حمل و نقل کشور در غرفه شرکت را تحقق شعار دولت مردمی اعلام کرد و گفت: برپایی میز ارتباط مردمی، تماس تلفنی با مسئولین، حضور در غرفه شرکت ساخت برای پاسخگویی به مراجعان از دیگر برنامه‌های این سه روز نمایشگاه حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته است که برنامه زمان‌بندی آن از طریق کانال‌های ارتباطی شرکت اعلام می‌شود. 

جهانی یکی دیگر از مهمترین کارکردهای نمایشگاه‌ها را آشنایی با فن آوری‌های روز، ارتقا دانش فنی و تبادل نظر دانست و اظهار کرد: در این زمینه برپایی کارگاه‌های آموزشی با محوریت مهندسی ارزش، میزگرد و نشست‌های تخصصی و ارایه روش‌های نوین ساخت پروژه‌های راهسازی با تکیه بر توان و تخصص مهندسان داخلی با حضور اهالی علم و مهندسین در غرفه شرکت ساخت صورت می‌گیرد. 

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تاکید کرد: گردهمایی ذینفعان حوزه راهسازی در این نمایشگاه نیز موجب هم افزایی علمی و تعامل سازنده دولت با بخش خصوصی می‌شود تا با تجدید پیمان در آبادانی کشور، از اهداف دولت با همراهی بخش خصوصی برای تسریع در اقدامات آگاه شویم.