شناسهٔ خبر: 152601 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اراضی ملی استان اصفهان به ارزشی افزون بر ۱۵۳ میلیارد تومان رفع تصرف شد

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان های جرقویه و آران و بیدگل در مجموع به ارزشی افزون بر ۱۵۳ میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در روزهای اخیر، ۳ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان های جرقویه و آران و بیدگل شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.  

وی افزود: براین اساس، در مجموع ۷.۲۱ هکتار از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۱۵۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برآورد شده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده شامل اراضی به مساحت ۴ هکتار و به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان و ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع به ارزش ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در شهرستان جرقویه و اراضی به مساحت ۳ هکتار و به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در شهرستان آران و بیدگل بوده است.  

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.