شناسهٔ خبر: 152687 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین و شناسایی ۲۱۴ هکتار زمین برای اجرای طرح های مسکن در سلماس

آذربایجان غربی رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: ۲۱۴ هکتار زمین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان سلماس شناسایی و تامین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، تورج طیبی فر رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی در جلسه شورای مسکن شهرستان سلماس که در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: ۱۴ هکتار از این اراضی تامین شده و آماده اجرای طرح های نهضت ملی مسکن بوده و ۲۰۰ هکتار نیز در مرحله امکان سنجی برای شهرک سازی است.

وی ادامه داد: اراضی الحاق شده به محدوده شهر سلماس در اولویت اجرایی نهضت ملی مسکن بوده و طی ۲۰ روز ارائه طرح آماده سازی اراضی مذکور اقدام خواهد شد.

رییس اداره نظارت بر طرح های مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: استفاده از ظرفیت اراضی اوقافی در اولویت دوم بوده و باید مقدمات اجرایی شدن نهضت ملی مسکن در این اراضی فراهم شود.

طیبی فر بیان کرد: شهرداری سلماس و شرکت های خدمات رسان اقدامات لازم را در خصوص مسیر دسترسی و توسعه زیر ساخت ها انجام دهند.

وی اظهار کرد: در خصوص تسهیلات خودمالکی نیز بانک های عامل همکاری لازم  بیشتری را با متقاضیان داشته باشند و اقدامات خود را به شورای مسکن گزارش کنند.