شناسهٔ خبر: 152710 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اراضی ملی در شهرستان سبزوار به مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال رفع تصرف شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف اراضی ملی به مساحت ۱۶۰ مترمربع بالغ بر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در شهرستان سبزوار خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، سرهنگ مجید علی نیا گفت: در طی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان سبزوار، مشاهده شد شخصی در اراضی ملی واقع در بخش ۳ سبزوار، به مساحت ۱۶۰ مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اقدام به دیوارکشی کرده است؛ که با آرای صادره از مراجع قضایی خلع ید و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.