شناسهٔ خبر: 152762 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

انجام ۸۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شد است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) سید شهرام کهریزی گفت: با توجه به اعلام هشدار وضعیت نارنجی تمام کارکنان این اداره کل جهت خدمات رسانی به هموطنان در حالت آماده باش قرار گرفتند که طبق پیش بینی‌های انجام شده شاهد بارش برف در محورهای کوهستانی و سردسیر استان بودیم.

وی گفت: در مجموع ۸۰ کیلومتر باند عملیات برف روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توسط ۱۵ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده که ۲۲ نفر نیرو انسانی بصورت مستقیم درگیر عملیات برف‌روبی بودند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۳۵ تن  شن و نمک نیز به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی در محورهای مواصلاتی توسط نیروهای راهداری مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: در حال حاضر کلیه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

کهریزی در پایان از هموطنان گرامی خواست که قبل از آغاز هرگونه سفر جاده‌ای با شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه مطلع شوید.