شناسهٔ خبر: 152786 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر خبر داد:

واگذاری ۱۲۷ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در خرمشهر

ببینید| در آیین واگذاری ۱۲۷ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در خرمشهر رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر از برگزاری آیین قرعه کشی ۱۲۷ قطعه زمین در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان در خرمشهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی (خوزستان)، الهام قنبری رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر در آیین واگذاری ۱۲۷ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت که در خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: این زمین‌ها براساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان داده می‌شود.

وی افزود: مساحت هر کدام از این زمین‌ها ۲۰۰ متر است و مطابق ضوابط و قوانین تعریف شده به افراد متقاضی اختصاص داده می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: بیش از ۶۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر تایید نهایی و پالایش شده‌اند.

قنبری ادامه داد: تاکنون توانسته‌ایم فقط برای ۱۲۷ نفر از متقاضیان تایید شده در خرمشهر در قالب طرح جوانی جمعیت زمین تامین کنیم و در تلاش هستیم با همکاری دستگاه‌های اجرایی دیگر زمین مورد نیاز باقی افراد را تامین کنیم.

پیش از این مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفته بود حدود ۳۰ هزار نفر در خوزستان در سامانه مربوط به این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بعد از پالایش انجام شده تاکنون حدود ۹ هزار نفر تایید نهایی شده و مشمول دریافت زمین رایگان در قالب طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند.