شناسهٔ خبر: 152796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی پرونده‌های ۷شهر در کمیسیون ماده پنج گیلان

گیلان- برگزاری جلسه کمیسیون ماده 5 هفتمین جلسه کمیسیون ماده پنج و پنجمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست گیلان بارویکرد پاسخگویی به نیازهای مردم وحل مشکلات شهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (گیلان)، هفتمین جلسه کمیسیون ماده ۵ استان به ریاست فکور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان و سایر اعضاء در سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی گیلان برگزار شد.  

 این جلسه با دستور کار بررسی پرونده‌های مورد در خواست شهروندان در شهرهای رشت، صومعه سرا، کلاچای، تالش، فومن، رودسر و ماسال آغاز به کار کرد و در نهایت منجر به صدور آراء کمیسیون در ۱۲۵ پرونده شد. 

همچنین پنجمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیر بنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و با حضور سایر دستگاههای عضو کارگروه مذکور برگزار گردید و ۱۵ مورد پرونده‌های ساخت و ساز در خارج از محدوده و حریم شهرها مطرح و در نهایت پس از بررسی منجر به تصویب پرونده‌های مذکور شد.