شناسهٔ خبر: 152808 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افزایش ضریب ایمنی راه در محورهای مواصلاتی تکاب

5c7ab1d7-f600-4bc7-a3b2-b6717ce47c58.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب از افزایش ضریب ایمنی محورهای مواصلاتی شهرستان تکاب به منظور جلوگیری از سوانح جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت آه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، صابر برهانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تکاب گفت: با توجه اهمیت موضوع جلوگیری از تصادفات جاده‌ای ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و در همین راستا بیش از ۸۰ کیلومتر از این محورها خط کشی شده‌است. 

وی افزود: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز شهرستان تکاب و آشکارسازی این نقاط در بیش از یک کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان تعداد ۱۵ عدد چراغ روشنایی نصب شده و مورد بهره برداری قرار گرفته و ۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی تسطیح و رگلاژ شده‌است. 

برهانی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۰۰ عدد تابلو و علائم جاده‌ای در طول محورهای مواصلاتی تکاب نصب و یا تعویض شده‌اند تا میزان اطلاع کاربران جاده‌ای از سطح محورها افزایش یابد و ۲ عدد چراغ چشمک زن در نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی شهرستان نصب شده‌است. 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب یادآور شد: در راستای حذف نقاط حادثه‌خیز سطح شهرستان نیز ۳ نقطه حادثه‌خیز حذف و یا کارسازی شده‌است که امید داریم نتیجه این فعالیت‌ها کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان باشد.