شناسهٔ خبر: 152831 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت از پروژه‌های راهسازی بوشهر

بازدید کداخدازاده از پروژه های راهسازی بوشهر. معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور به همراه مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر، مدیر کل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب کشور، مجری احداث کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب کشور، معاون عمرانی استانداری بوشهر و معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان بوشهر از وضعیت روند عملیات اجرایی پروژه‌های فعال در استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر محمد رضا کدخدا زاده معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور در از پروژه‌های راهسازی بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر یکی از فعالترین استانهای کشور و پیشرو در امر پروژه های راهسازی است.

کدخدا زاده ضمن رضایت از عملکرد کمی و کیفی پروژه های راهسازی در دست اجرا در استان بوشهر افزود: از کلیه عوامل اجرایی کارفرما، مشاوران و پیمانکاران به لزوم تسریع در اتمام پروژه های در دست اجرا جهت بهره مندی هر چه سریعتر مردم از راههای ایمن که باعث ایجاد رضایتمندی کاربران جاده ای فراهم شد، تشکر دارم.  

سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در این دو روز از پروژه های احداث باند دوم دالکی-کنارتخته، بزرگراه اهرم-برازجان، بزرگراه بزباز-بندو و بزرگراه جم-فیروزآباد بازدید به عمل آمد و طی تشکیل جلسات کارگاهی موارد مورد نیاز بررسی شد.