شناسهٔ خبر: 152861 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرعامل «هما» در محکومیت حمله تروریستی به مقر فرماندهی پلیس در زاهدان

شمس الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در پیامی حمله تروریستی عناصر کوردل به مقر فرماندهی پلیس در زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از فرزندان غیور ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس‌الدین فرزادی‌پور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» در پیامی حمله تروریستی عناصر کوردل به مقر فرماندهی پلیس در زاهدان را محکوم کرد و شهادت جمعی از فرزندان غیور ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آمده است: قوام و پایداری ایران اسلامی، ثمره خون شهدایی است که هنوز بعد از گذشت بیش از چهار دهه از به ثمر رسیدن انقلاب، در راه صیانت از امنیت کشور بر زمین ریخته می‌شود. شهدایی که بالاترین سرمایه خویش یعنی جان خود را در این راه، در طبق اخلاص نهاده‌اند. 

اینجانب ضمن محکومیت حمله تروریستی عناصر کوردل به مقر فرماندهی پلیس راسک در زاهدان، شهادت جمعی از فرزندان غیور ایران اسلامی را در آستانه شهادت ام‌ابیها، حضرت زهرای اطهر سلام‌الله علیها، به محضر مقام معظم رهبری و همچنین فرماندهی محترم انتظامی جمهوری اسلامی تسلیت عرض نموده و برای خانواده معظم این شهیدان اجر جزیل و صبر جمیل از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.