شناسهٔ خبر: 152927 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری لرستان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

مدیرکل راهداری لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در پیامی هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، متن پیام  مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری بدین شرح است:

۲۶ آذرماه، سالروز فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ مبنی بر تخلیه کالا های اساسی مردم از بنادر جنوبی کشور،یادآور رشادت رانندگان عزیزی است که با صداقت مثال می زدنی، در تمامی مقاطع حساس، از جنگ تحمیلی دیروز تا جنگ اقتصادی امروز ایستادگی کرده اند.

امروز حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان یکی از ارکان مهم و مؤثر اقتصاد کشور ، اقتدار خود را مرهون تلاشها، از خودگذشتگی و خدمات بی دریغ تک تک شما عزیزان و فعالان این صنعت است.

گرامیداشت این روز تاریخی در هفته منتهی به یکم دی ماه و آغاز فصل زمستان،تداعی گر مجاهدت های راهدارن غیوری است که با تحمل سخت ترین شرایط،عزت ملی در انتهای باورشان دیده می شود،خادمان بی ادعایی که شبانه روز،هدف خود را بر پایه تامین ایمنی مسافران و کالا در جاده ها قرار داده اند.

اینجانب فرا رسیدن هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری را به فعالین شبکه حمل و نقل،اعم از مالکان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر، رانندگان عزیز، راهداران زحمتکش و همکاران ارجمند در ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان، صمیمانه تبریک عرض نموده و توفیقات یکایک شما بزرگواران را در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف از خداوند متعال خواستارم.