شناسهٔ خبر: 152947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هیچ محدودیتی مانع خدمت‌رسانی رانندگان به مردم نمی‌شود

غلامی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در اولین یادواره شهدای حمل و نقل استان بیان کرد : این استان رتبه نخست شاخص های عملیات راهداری زمستانه را در کشور داراست و همت راهداران این استان ثابت کرده است که سرما و گرمای هوا محدودیت و مانعی جهت خدمت‌رسانی به مردم نخواهد بود.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی( اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری،) روح الله غلامی امروز شنبه ۲۵ آذر ماه در اولین یادواره شهدای راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا افزون بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا فرصتی است تا جوانان با ایثارگری های مردمان این سرزمین آشنا شوند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود : رانندگان از جمله افرادی بودند که در جنگ تحمیلی به ندای امام راحل لبیک گفته و در مسیر ولایت با گذشتن از جان و مال خود خطر کرده، اما اجازه ندادند لحظه‌ای در توزیع کالاهای اساسی مردم وقفه ای ایجاد شود.

غلامی ادامه داد: در ۲۶ آذر ۱۳۶۲ بیش از ۱۰۰ کشتی حامل کالاهای اساسی در بنادر جنوبی پهلو گرفته و با توجه به شرایط جنگی بیم آن می رفت که تهدیدات جنگنده‌های دشمن عملی گردد اما با فرمان تاریخی امام راحل رانندگان از جان گذشته و تخلیه بار از بنادر را شروع کردند.

وی به سهم مهم مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در مدیریت بحران ها بخصوص فصل زمستان اشاره کرد و افزود: این استان رتبه نخست را شاخص های عملیات راهداری زمستانه دارد و همت راهداران این استان ثابت کرده است که سرما و گرمای هوا محدودیت و مانعی جهت وقفه در خدمت رسانی نیست.

غلامی تاکید کرد: عشق به خدمت باعث شده است که زمان در شغل رانندگان و راهداران معنی و مفهوم ندارد و کالاها و خدمات می بایست در لحظه به دست مردم برسد.

وی رانندگان را قشری زحمت کش دانست و گفت: رانندگان در زمان جنگ هم از جان وهم از مال خود گذشته بودند و در حال حاضر نیز تمامی دغدغه شان خدمت رسانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به زحماتی که رانندگان و راهداران می‌کشند، گفت: قشر راننده و راهداری محرومیت و محدودیت نمی‌شناسد و این قشر زحمت‌کش خدمت به مردم و اطاعت از رهبری را خوب می‌شناسد.