شناسهٔ خبر: 152959 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته حمل و نقل

علیرضا قاری قران / اصفهان رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به خانواده بزرگ حمل و نقل و راهداری و همه فعالان گرانقدر این صنعت تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری را تبریک گفت.  

متن پیام به این شرح است:  

۲۶ آذر ماه یادآور ایثارگری‌های دلیرمردان عرصه حمل و نقل کشور است که با لبیک سردادن به ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند.  

 اقتصاد جمهوری اسلامی ایران از دیرباز مرهون تلاش‌های مردان و زنان شاغل در تمام صنوف بوده، و یکی از صنوفی که نقش بی بدیلی را در طول این سال‌ها به خصوص از دوران جنگ تحمیلی ایفاء کرده، تلاشگران صنعت حمل و نقل در تمامی رده‌ها بوده است.     

به درستی که امروز مسیر پیشرفت و توسعه در عرصه‌های مختلف مبتنی بر وظیفه شناسی، وجدان بیدار، مسئولیت پذیری توأم با اراده پاک خدمت گزاران دلسوز برای عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و عشق خدمت به مردم این مرز و بوم رقم می‌خورد. و صنعت حمل و نقل نیز به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یکی از مؤلفه‌های اساسی رشد و توسعه همه جانبه جوامع بشری محسوب می‌شود.  

اینجانب فرارسیدن " هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری" را به تمامی پرچمداران حمل و نقل، تلاشگران و شب زنده داران جاده ها و راهداران عزیز همچنین خانواده‌های معززشان که بستر این خدمت رسانی را فراهم می‌کنند تبریک عرض می نمایم و ضمن ارج نهادن به خدمات همه عزیزان، سلامتی و عزت وافر آنها را از درگاه ایزد منان خواهانم.  

امید است بتوان با همدلی و هم افزایی تمامی حوزه های مرتبط، به حمل و نقلی ایمن، بدون حادثه و پویا در جهت رسیدن به توسعه پایدار دست یابیم.