شناسهٔ خبر: 152960 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته حمل و نقل

مهندس دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پیامی ۲۶ آذر ماه آغاز هفته حمل و نقل و ۱ دی ماه روز راهدار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ سید محمود دستغیبی مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پیامی ۲۶ آذر ماه آغاز هفته حمل و نقل و ۱ دی ماه روز راهدار به خانواده بزرگ راه و شهرسازی علی الخصوص راهداران گرامی تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد : 
هفته حمل و نقل یادآور حماسه آفرینی غیور مردان ایران اسلامی در عرصه حمل و نقل به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و از سویی ارج نهادن به تلاشهای شبانه روزی حافظان راههاست. به همین مناسبت و در سالی که بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام مهار تورم و رشد تولید مزین گردیده است، نقش حوزه ساخت و بهره برداری از صنایع حمل و نقل در توسعه به لحاظ رشد اقتصادی را یادآوری نموده و این هفته را به تمامی فعالان گرانقدر عرصه حمل و نقل درون و برون شهری اعم از جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی تبریک عرض می نمایم. امید دارم در این برهه از زمان، با تلاشهای بی شائبه همه عوامل دخیل در این صنعت، اعم از برنامه ریزان، مجریان و فعالان صنعت حمل و نقل و پیروی از استراتژی های پیش بینی شده در دولت مردمی و انقلابی، هرچه بیشتر شاهد توسعه و ارتقاء خدمات این بخش باشیم.