شناسهٔ خبر: 152972 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد به مناسبت گرامیداشت هفته حمل‌ونقل

مدیر کل راهداری استان یزد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد با صدور پیامی، هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری را به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری طی صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، این ایام را به همه جهادگران عرصه حمل‌ونقل و راهداری تبریک گفت و برای آنان سلامتی و توفیق در خدمت به مردم را از درگاه احدیت خواستار شد.

متن پیام مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد بدین شرح است:

بدون شک حمل‌ونقل در جامعه امروزی نقش بی‌بدیلی در همه مناسبات داشته و جزء لاینفکی از زندگی بشر به شمار می‌رود.

حمل‌ونقل برون‌شهری به عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی کشور قرار گرفته است به همین مناسبت همه ساله بیست و ششم آذرماه که یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی است، به عنوان روز حمل‌ونقل گرامی داشته می‌شود.

۲۶ آذرماه به پاس خدمات طاقت‌فرسای ناوگان خستگی‌ناپذیر حمل‌ونقل کشور و با توجه به نقش و جایگاه اساسی این بخش در اقتصاد ایران به عنوان روز حمل‌ونقل انتخاب شده است که می‌توان آن را نمایش توان و غیرت مردانه تلاشگران عرصه حمل‌ونقل در بسیج همگانی و پاسخگویی به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و حرکت جهادگرانه آنان در شرایط حساس دفاع مقدس و جلوگیری از بحران اقتصادی کشور دانست.

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل می‌تپد و قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است؛ اما هدف والای ما، تلاش برای ارائه خدمات مناسب به مردم شریف ایران اسلامی است.

اکنون که نماد حرکت و پویایی ایران اسلامی را می‌توان در طنین آوای فعالان حوزه حمل‌ونقل شنید، شایسته است به مسیر خدمت‌رسانی که مسئولان و مدیران این حوزه طی می‌نمایند، بنگریم و همچنین قدر و منزلت خانواده عظیم حمل‌ونقل را در آیینه تاریخ بیابیم.

از سویی دیگر برای برقراری ترددی ایمن در راه‌ها و تأمین نیازهای زیرساختی در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای، مردانی سخت‌کوش و بی‌ادعا در هر ساعت از شبانه‌روز می‌کوشند تا نبض حمل‌ونقل در شبکه راه‌ها و شریان‌های حیاتی کشور جریان داشته باشد که به پاس این زحمات و رشادت‌ها روز یکم دی‌ماه روز راهدار نام‌گذاری شده است.

در همین راستا اینجانب روز 26 آذرماه و یکم دی‌ماه را به همه فعالان و دست‌اندرکاران و شاغلان گران‌قدر صنعت بسیار مهم و حساس حمل‌ونقل را که بی‌شک توسعه آن، موجب رشد و سربلندی ایران عزیزمان خواهد بود، تبریک گفته و ضمن قدردانی از زحمات این جهادگران بی‌ادعا، از خداوند سبحان توفیق و سربلندی همه راهداران و جامعه راهداری را در انجام وظایف و مأموریت اجتماعی و شــغلی و تلاش بیش‌ازپیش در جهت نیل به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را همواره مسئلت می‌نمایم.