شناسهٔ خبر: 153085 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام سرپرست شورای هماهنگی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی به‌ مناسبت هفته حمل و نقل

ث سرپرست شورای هماهنگی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی به‌ مناسبت هفته حمل و نقل به مناسبت هفته حمل و نقل پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی سرپرست شورای هماهنگی حمل و نقل استان آذربایجان شرقی به‌ مناسبت هفته حمل و نقل به مناسبت هفته حمل و نقل پیامی صادر کرد که به شرح زیر است: 

یکی از مهمترین شاخص های توسعه پایدار در کشور، برنامه ریزی در راستای توسعه حمل و نقل است و می توان آن را به عنوان مولفه ای تاثیر گذار در اقتصاد کشور دانست و آثار آن در رابطه با فعالیت های اقتصادی چون صنایع کشاورزی، خدمات، توریسم و ... مشهود است. در کنار اهمیت اقتصادی مسئله حمل و نقل، نباید از تاثیر مستقیم آن در زندگی اجتماعی غافل شد و به همین جهت باید در برنامه ریزی اصول حمل و نقل، توجه خاصی توسط ارگان های ذیربط در نظر گرفته شود. خوشبختانه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در مدار توسعه قرار گرفت و امروز به شکرانه الهی و در سایه تلاش های دولت مردمی، وضعیت مساعدی در این حوزه را شاهد هستیم. هفته حمل و نقل که به مناسبت لبیک ۴۰ سال پیش ناوگان حمل و نقل کشور به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در اوج حملات رژیم بعث نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم است تا به این بهانه از تلاش های شبانه روزی کلیه عوامل و دست اندکاران اندرکاران این حوزه خطیر کمال امتنان را بجا آورد. اینجانب ضمن قدردانی از کوشش و زحمات این قشر خدوم و زحمتکش، هفته حمل و نقل را گرامی داشته و از خدای متعال توفیق روز افزون در انجام وظایف محوله را مسألت دارم.