شناسهٔ خبر: 153101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی مهمان جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد

شورا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، مهمان جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با ارائه عملکرد این اداره کل طی ۸ ماه گذشته جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در این بازه زمانی، ۱۸۹ کیلومتر از راه‌های شریانی و اصلی استان به ارزش ۱۱۱۰ میلیارد ریال بهسازی و روکش، ۵۲.۴۵ کیلومتر از راه‌های روستایی به ارزش ۲۰۹۸ میلیارد ریال بهسازی و ۹۹.۲۵ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی به ارزش ۱۳۶۴ میلیارد ریال روکش آسفالت شده‌است.

وی با تأکید بر ایجاد امیدآفرینی به‌خصوص برای قشر زحمتکش روستایی افزود: ۱۶۶ روستای بالای ۲۰ خانوار به طول ۵۹۹ کیلومتر و ۳۶ روستای بالای ۱۰۰ خانوار به طول ۱۱۷ کیلومتر از راه آسفالته برخوردار نیستند.

مشتری به احداث و آسفالت ۱۴۵.۲ کیلومتر راه روستایی در استان طی دولت سیزدهم اشاره و خاطرنشان کرد: در حال پیگیری تخصیص اعتبارات سفر دولت به خراسان‌شمالی و همچنین تخصیص قیر رایگان برای اجرای عملیات راهداری هستیم.

عین بیگی، رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این جلسه، هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

در این جلسه مشتری، پاسخ‌گوی سئوالات تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد بود.