شناسهٔ خبر: 153123 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

حمل و نقل موتور محرک سایر صنایع است

a1eb691b-f1a4-4fe6-a2e8-e26d463a8a3a.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، حمل و نقل را موتور محرک سایر صنایع دانست و گفت: این استان ویترین زیبای حمل و نقل جاده‌ای برای کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست‌نشان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه پتانسیل بالای حمل و نقل استان را به‌عنوان ویترین و نگین حمل و نقل استان خواند و گفت: علاوه بر این انجمن‌های حمل و نقلی استان نیز به‌عنوان سرآمد انجمن‌های کشوری مطرح هستند.

وی افزود: در ایام جنگ و در سالروز فرمان جهادی حضرت امام(ره) رانندگان حمل و نقل کشور و در کنار آن رانندگان آذربایجان غربی علی رغم تمامی دغدغه‌ها و تحریک‌ها ضمن لبیک گویی به فرمان امام (ره) عازم بندر امام شدند تا مایحتاج ضروری مردم را فراهم کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در ادامه افزود: در حال حاضر نیز پس از گذشت چندین سال این مجاهدت‌ها در کلیه ایام سال همچنان چه در قسمت مسافری و چه در قسمت کالا ادامه دارد.

دست‌نشان خاطر نشان کرد: حمل و نقل به‌عنوان یک صنعت زیربنایی و موتور محرک سایر صنعت‌ها بوده و در کنار آن راهداران آسایش و آرامش را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی ادامه‌داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با هدف اعتلای پرچم رنگین ایران اسلامی، به‌عنوان یک دستگاه امدادی در خط مقدم امور فعالیت می‌کند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی یادآور شد: راهداری زمستانی از ۱۹ آذرماه آغاز شده و از آغاز بارش‌ها ۴۲۵ خودرو سبک و سنگین، ۶۹ راهدارخانه و در رأس کلیه امور ۹۰۰ نفر راهدار آماده ارائه خدمات به مردم هستند.