شناسهٔ خبر: 153126 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

دیدار اعضای شورای مدیران راه و شهرسازی استان با مسئولان بخش راهداری حمل و نقل جاده‌ای فارس

دیدار اعضای شورای مدیران راه و شهرسازی استان فارس با مسئولان بخش راهداری حمل و نقل جاده‌ای فارس اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس به مناسبت فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با مسئولان بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، محمود رضا طالبان در نشست با اعضای شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس، ضمن تبریک به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری گفت: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدمات بسیار گسترده‌ای را به مردم شریف استان در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ادامه داد: خانواده بزرگ راه و شهرسازی به صورت مستمر در بخش های مختلف در حال خدمات رسانی به مردم شریف استان است که در این بخش راهداری، حمل و نقل جاده‌ای نقش بسیار گسترده و پراهمیتی دارد.

راستیار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس نیز در این نشست گفت: استان فارس در شاخصه‌های حمل و نقلی بیشترین جایگاه و سهم را درکشور دارد که از جمله می‌توان به طول راه‌ها، تعداد رانندگان، تعداد مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، تعداد ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر و... اشاره کرد.

گفتنی است در این نشست مدیران کل راه و شهرسازی لارستان، هواشناسی، فرودگاه‌های استان و تنی چند از مسئولان ادارات کل زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی از استان فارس نیز حضور داشتند.