شناسهٔ خبر: 153165 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه دور اول سفر رئیس جمهور به گلستان؛

۶۱ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول به بالا احداث شد

راه و شهرسازی گلستان - مهدی ملک رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: مشارکت دراحداث وتکمیل ۲۷ باب مسکن مربوط به خانوارهای دارای دو معلول به بالا از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به گلستان بوده که تا کنون ۶۱ واحد مسکونی در شهرهای استان برای این خانواده‌ها احداث شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد و متوسط جامعه است.

وی با بیان اینکه یکی از گروه‌های هدف این طرح، خانواده‌های دارای دو معلول به بالا هستند، گفت: در این طرح دولت با همکاری وزارت راه و شهرسازی و سازمان بهزیستی، ساخت مسکن برای این خانواده‌ها را بر عهده گرفته است.

ملک ادامه‌داد: در استان گلستان نیز ساخت مسکن برای این قشر جزو مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان بوده که توانستیم به تعهدمان در این حوزه عمل کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان همچنین گفت: بر اساس این مصوبه استان گلستان تعهد ساخت برای خانواده‌های دو معلول به بالا را داشت که تاکنون ۶۱ واحد به‌صورت خود مالک ساخته شد، و بیش از تعهد ما به خانواده‌های دو معلول مسکن واگذار شده‌است.