شناسهٔ خبر: 153191 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل استان تهران خبر داد؛

اعلام شرایط استفاده از تسهیلات بهسازی ناوگان اتوبوسی در استان تهران

تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل شرایط استفاده از تسهیلات به منظور انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوسی و مینی بوسی در استان تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران محمد حاجی صفری معاون حمل و نقل این اداره کل، شرایط استفاده از تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس در استان تهران را اعلام کرد.

محمد حاجی صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: مالکانی که متقاضی استفاده از این تسهیلات با هدف انجام تعمیرات و بهسازی ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس برابر سهمیه اختصاص‌یافته به استان از سهمیه کشوری هستند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی ادامه داد: این تسهیلات با اولویت دارندگان ناوگان جاده‌ای فعال دارنده کارت هوشمند و اسناد حمل (صورت وضعیت) دارای کد رهگیری در سال ۱۴۰۲ پرداخت می‌شود و متقاضیان از دوم دی ماه به مدت دو هفته می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع تسهیلات به نشانی اینترنتی https://t18.rmto.irثبت نام کنند.

وی بیان کرد: در حال حاضر به مراجعه حضوری نیازی نیست و اطلاع‌رسانی به افراد و ناوگان تأییدشده برای مراجعه حضوری و اقدامات بعدی با هدف دریافت تسهیلات، پس از تأیید کمیته استانی انجام خواهد شد.

حاجی صفری افزود: متقاضیان استفاده از تسهیلات باید تحقق اشتغال پیش‌بینی‌شده و تداوم فعالیت ناوگان در حمل و نقل جاده‌ای را تعهد کنند.