شناسهٔ خبر: 153260 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی پاسخگوی تماس های مردمی در مرکز مدیریت راه ها

سامانه 141 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی با حضور در مرکز مدیریت راه ها به تماس های مردمی از طریق سامانه گویای 141 پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، سعید سبحانی، معاون حمل و نقل و علی پرتونیا، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به مدت یک ساعت در مرکز مدیریت راه ها حضور داشتند و پاسخگوی سئوالات مردم شریف استان از طریق سامانه ۱۴۱ بودند.

 مشتری گفت: سامانه گویای ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است و کارشناسان مرکز مدیریت راه های این اداره کل به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات مردم و رانندگان هستند.

وی ادامه داد: کاربران جاده ای از طریق تماس با این سامانه، علاوه بر ثبت شکایات در زمینه مسافری، باری و حمل و نقل و مشکلات جاده ای می توانند شرایط جوی، وضعیت جاده ها، اطلاعات مسیر و فاصله بین شهرها را جویا شوند.