شناسهٔ خبر: 153295 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جلسه رسیدگی به مشکلات حوزه شهری بندر انزلی با حضور مسئولین استانی برگزار شد

جلسه رسیدگی به مشکلات شهری بندر انزلی با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، جلسه رسیدگی به مشکلات حوزه شهری بندر انزلی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان بندر انزلی، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دفتر فنی استانداری گیلان، شهردار و اعضای شورای شهر بندر انزلی و جمعی ازمسئولین در محل ساختمان‌ شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی استان(گیلان)، با هدف ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان، جلسه رسیدگی به مشکلات حوزه شهری بندر انزلی به ریاست  موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان و با حضور محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان بندر انزلی، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دفتر فنی استانداری گیلان، شهردار و اعضای شورای شهر بندر انزلی و جمعی مسئولین در محل ساختمان‌ شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
در این جلسه محمدرضا فلاحتگر با اشاره به اینکه در استان گیلان ۲۳ محله سکونت‌گاه‌های غیر رسمی وجود دارد گفت: از این تعداد ۳ محله در شهرستان انزلی قرار دارد.
وی افزود: در راستای ترغیب مالکان و ساکنان و سازندگان در بافت های فرسوده پنج بسته تشویقی در نظر گرفته شده است که ارائه بسته های تشویقی احیا و نوسازی بافت های فرسوده فرصتی برای توانمند سازی اقتصادی ساکنان وافزایش کیفیت زندگی شهروندان ساکن در این بافت ها است.
وی درپایان گزارشی از آخرین وضعیت اجرای پروژه ۴ خطه کردن محور انزلی_رضوانشهر و راهکارهای مختلف جهت رفع مسائل و مشکلات مورد بحث ارائه کرد.
گفتنی است: در این‌ جلسه معاونین شهرسازی و معماری،مهندسی و ساخت، املاک و حقوقی، رئیس اداره نظارت بر ساخت راههای اداره کل و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان انزلی نیز حضورداشتند و از تعدادی از مکان های مرتبط با موارد مطروحه در جلسه مذکور بازدید میدانی بعمل آمد.