شناسهٔ خبر: 153300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد

لزوم ارتقاء کیفیت خدمات راهداری در جهت توسعه اقتصادی کشور و حفظ جان انسان‌ها

مدیر کل راهداری یزد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: تلاش برای ارتقاء خدمات حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گامی مؤثر در جهت توسعه اقتصادی و حفظ جان و امنیت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، محمد رستگاری در جمع فعالان حوزه حمل‌ونقل و راهداری و خانواده‌های آنان، ضمن تبریک هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، اظهار کرد: قدردانی از این قشر خدمتگزار را نمی‌توان به یک روز و یا یک هفته منحصر کرد؛ چراکه آنان در طول سال و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به هموطنان هستند تا آنان با آرامش خاطر و ایمنی، در جاده‌ها سفر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، افزود: یکی از ویژگی‌های شاخص در حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای این است که نسبت به سایر دستگاه‌ها، بیشترین ارتباط را با خدمت‌رسانی به مردم دارد. لذا راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده‌اند با خدمت‌رسانی نقش مؤثری در تأمین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌ها دارند و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته‌اند.

رستگاری با بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یکی از حوزه‌های پرحجم به لحاظ کاری است، خاطرنشان کرد: خانواده‌های راهداران و فعالان عرصه حمل‌ونقل با صبوری و ازخودگذشتگی، راندمان کاری این حوزه را افزایش می‌دهند که این مسئله موجب حفظ جان افراد و رضایت خداوند است.

وی تأکید کرد: هرچقدر که بتوانیم در مسیر ارتقاء کیفیت خدمات حوزه حمل‌ونقل و راهداری عملکرد خود را بهبود بخشیم، قطعاً گامی روبه‌جلو و مؤثر در جهت حفظ جان مردم، ایجاد ایمنی و امنیت و همچنین رشد، توسعه و پیشرفت اقتصاد کشور برداشته‌ایم.

این مقام مسئول ادامه داد: حفظ ارتباطات و تداوم جریان پیوسته شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای در تمامی ایام سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کوچک‌ترین عامل بازدارنده این جریانِ پیوسته، صدمات جبران‌ناپذیری را به طور مستقیم و غیرمستقیم به کشور وارد خواهد کرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، در خاتمه اذعان کرد: یادمان باشد بودن‌های امروز و آرامشی که در زندگی تک‌تک افراد جامعه جاری است، مرهون خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، سلامت، امنیت، مدافع حرم و همه آنانی است که برای ایستادن ایران بر قله‌های اقتدار و عزت، از جان و هستی خود گذشتند.