شناسهٔ خبر: 153311 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد:

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه در استان مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به ارایه گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و خواستار رهنمودهای عالمانه حجت الاسلام و المسلمین غفوری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه شد و گفت: علیرغم وظایف سنگینی که همکاران در این اداره‌کل دارند، تلاش خواهند کرد بالاخص در موضوع ساخت مسکن که جزو مهمترین پروژه های ملی و استانی است، موجبات رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را فراهم کنند.

رامین الماسی به موضوع اهمیت توسعه و ساخت راه‌های استان پرداخت و افزود: با توجه به موقعیت استان و قرار گرفتن در مسیر عتبات‌عالیات و تردد زیادی که در مسیرهای ارتباطی علی‌الخصوص در ایام اربعین در استان شاهد هستیم، توسعه و کیفیت راه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد که موجبات رضایت زائران فراهم شود.  

الماسی با تاکید بر تولید مسکن نیازمندان و تسهیل در امور مردم، به طرح خوب دولت سیزدهم در حوزه مسکن در کشور اشاره کرد و افزود: این طرح بسیاری از نیازمندان به مسکن و زوج های جوان را خانه‌دار می کند و خواهان استفاده از پتانسیل های موجود در استان به بهترین شکل برای تحقق این امر هستیم.