شناسهٔ خبر: 153321 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولین استانی :

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری استان مازندران برگزار شد

مازندران مراسم گرامیداشت هفته حمل‌ و نقل ، رانندگان و راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و جمع کثیری از مدیران استانی و اعضای تشکل های صنفی حمل و نقل استان با هدف تجلیل از فعالین حوزه حمل و نقل و راهداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران ، در این مراسم حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت : وظیفه اصلی تمام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در کشور حفظ وحراست و بهسازی راههای موجود است وتحقق این موضوع برای مردم در زمستان بیشتر از سایر فصول سال است ونظر به اینکه ۹۰ در صد حمل و نقل در کشور از طریق حمل و نقل جادهای انجام می شود لذا وظیفه راهداران چند برابر می شود .

وی هدف از این مراسم را ارج نهادن به خدمات فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و راهداری، همچنین پیشکسوتان عنوان نمود.

  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران به پیشرفت ها و اقدامات گسترده در بخشهای صنعت حمل و نقل درکشور اشاره و اظهار داشت : خوشبختانه امروزه صنعت حمل و نقل با همت و پشتکار تمامی مدیران بخشهای مختلف حمل و نقل و حمایتهای همه جانبه دولت رو به پیشرفت و ترقی است.

گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران نمونه شرکت های حمل و نقل و رانندگان ناوگان حمل‌ و نقل عمومی جاده‌ای استان ( کالا و مسافر ) و راهداران پر تلاش  با اهدا لوحی تقدیر بعمل آمد.