شناسهٔ خبر: 153322 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بهره‌برداری از ۸۵ کیلومتر راه اصلی، ۶۷ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در گلستان

بذرپاش البرز راهداری وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ امروز طرح های راهسازی با ارزش ۴۵۰۰ میلیارد تومان شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی، ۶۷ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر روستایی در استان گلستان بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان) مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی در آیین بهره برداری از محورهای اصلی و روستایی گلستان با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی و جاده ها مسیر توسعه استان ها هستند، اعلام کرد: در کل کشور از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در سراسر کشور احداث شده است.

وی افزود: در استان گلستان همانند کل کشور کارگاه بزرگ عمرانی فعال ست و پروژه های بزرگی در این استان احداث شده و به بهره برداری رسیده است.

بذرپاش ادامه داد: یکی از این پروژه ها بهسازی محور بندر ترکمن به آق قلا می باشد که از مطالبات جدی مردم و جزو مصوبات سفر قبلی ریاست محترم جمهور بود.

وی تاکید کرد: برای رفع ۹۵ نقطه پر حادثه در راه های استان گلستان هدف گذاری شده بود که این موارد تاکنون به اتمام رسیده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین تصریح کرد:‌محور بندرترکمن به آق قلا یکی از محورهای پرخطر استان گلستان بود که به همت دولت کریمه سیزدهم، بهسازی شد و این محور زین پس به جاده اطمینان نام‌گذاری می‌شود.

وی در انتها خبر داد:‌با همت همکاران ما در استان گلستان عملیات اجرایی باند شمالی این محور آغاز و به زودی تمامی آن بهسازی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ امروز طرح های. راهسازی با ارزش ۴۵۰۰ میلیارد تومان شامل ۸۵ کیلومتر راه اصلی، ۶۷ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر روستایی در استان گلستان بهره‌برداری شد.