شناسهٔ خبر: 153346 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دلجویی وزیر راه و شهرسازی و معاون وی از خانواده راهدار تازه در گذشته گلستانی

گلستان وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به گلستان از خانواده مرحوم یزدان کیانی فر که چندماه اخیر در حین خدمت جان به جان آفرین تسلیم کرد، دلجویی کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهرداد بذرپاش وزیر و داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تقدیر از تلاش های ارزنده این راهدار تازه در گذشته، یاد خاطره او را گرامی داشتند.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به پدر این راهدار مرحوم گفت که تمام تلاش وزارتخانه برای راهداران جان باخته این است که نام آنها را بعنوان شهید خدمت به ثبت رساند.

وزیر راه و شهرسازی و مقامات عالی رتبه این وزارتخانه همزمان با دور دوم سفر آیت ا...رئیسی ریاست جمهوری به گلستان سفر کرده و بطور متمرکز افتتاح و عملیات اجرایی پروژه های حوزه راه و حمل و نقل استان را برگزار کردند.

نماینده مردم غرب استان نیزآنان را در این مراسم همراهی کرد.

بهره برداری از تعریض و بهسازی محور آق قلا- بندر ترکمن و افتتاح و شروع عملیات اجرایی ۱۶۳ کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی از برنامه های متمرکزی بود که با حضور وزیر راه و شهرسازی و سایر مقامات این وزارتخانه برگزار شد.