شناسهٔ خبر: 153354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان خراسان‌ جنوبی عنوان شد:

فعالان حوزه حمل و نقل، رانندگان و راهداران شریف، همواره همراه دولت و ملت هستند

گرامیداشت هفته حمل و نقل خراسان جنوبی1.jpg مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: در تمامی این سال‌ها و با همه فراز و فرودهای کشور، فعالان حوزه حمل و نقل، رانندگان و راهداران شریف، همواره همراه دولت و ملت هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، عباس ادیبان مدیرکل منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان خراسان جنوبی با اعلام این مطلب گفت: بخش حمل و نقل از معدود شغل‌هایی است که جان، مال و خانواده افراد، درگیر شغلشان است.

ادیبان با اشاره به زحمات و تلاش های راهداران در جاده ها افزود: این عزیزان با تلاش های جهادی خود، رگ های حیاتی تردد را برای رانندگان فراهم می کنند و در واقع سربازان خط مقدم سازمان هستند که متاسفانه سالانه شاهد مصدومیت  تعدادی از آنها در حین انجام خدمت رسانی هستیم

وی همچنین از زحمات و تلاش های گرانسنگ رانندگان و بخش حمل و نقل مسافری برای ایام اربعین حسینی(ع) تقدیر کرد.

براساس این گزارش، علیرضا عباس زاده معاون عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز  در این مراسم با اشاره به نقش توسعه حمل و نقل در توسعه کشور گفت:باید قدردان رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل استان باشیم که مسیر پیشرفت و ارایه خدمات به مردم را هموار تر می کنند.
وی بخش راه را از جمله گران ترین و پر هزینه ترین سرمایه های خدماتی کشور از نظر هزینه های بالای ساخت و نگهداری راه ها عنوان کرد و اظهار داشت:بهترین خدمات را همکاران ما در حوزه حمل و نقل ارایه می دهند به ویژه در ایام اربعین و پایان ماه صفر که لازم است از تلاش و غیرت بالای آنها  قدردانی کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: که تا ۲ ماه آینده، عملیات اجرایی خط انتقال فرآورده های نفتی که مصوبه شورای اقتصاد را دریافت کرده آغاز شود.

این گزارش حاکی است، اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم با اشاره به این که هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، بزرگداشت تلاش و خدمات رسانی تمام همکاران و بازوان اجرایی ما و بخش خصوصی است، افزود: در یک سال گذشته، ۹۶۰ کیلومتر روکش آسفالت در محورهای استان خراسان‌ جنوبی انجام شده است.

وی با تقدیر از رانندگانی که در ایام اربعین حسینی(ع) برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی سنگ تمام گذاشتند، خاطرنشان کرد: 176 دستگاه کامیون در ایام مذکور برای خدمات رسانی به زایران فعالیت داشتند.
 
وی با بیان کمبود تعداد ناوگان حمل و نقل در استان گفت: 280  کارت هوشمند در ناوگان حمل و نقل مسافری استان فعال است که تنها 140 مورد آن قابلیت خروج از استان دارند با این حال، 205 سرویس در روز شهادت امام رضا (ع) از مشهد به بیرجند انجام شده که نشانگر همت و غیرت تلاشگران این عرصه است.