شناسهٔ خبر: 153371 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای:

۲۶۱ راهدار در امور راهداری جاری و دوره ای استان گلستان فعالیت دارند

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تبریک یکم دی ماه روز راهدار و قدردانی از زحمات خستگی ناپذیر راهداران و عوامل راهداری استان، گفت: ۲۶۱ راهدار بطور مستقیم در امور راهداری جاری و دوره ای و در طرح های مختلف برای ارتقای ایمنی و کیفی راههای استان هم اکنون تلاش می کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، عادل مصدقی در حاشیه میز خدمت نمایندگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دستگاههای تابعه وزارت راه و شهرسازی در حسینیه ثارا...گرگان همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان اظهارکرد: راهداری جزو ۵ شغل سخت دنیاست و راهداران در سرما و گرمای سخت به مردم خدمات می دهند که شیرینی ها و لذت های خاصی هم به دلیل خدمت به مردم در این شغل وجود دارد.

وی ادامه داد: به جهت ارج نهادن به خدمات شایسته تلاشگران عرصه راهداری، پیگیری های ملی و استانی برای رفع دغدغه ها و مشکلات معیشتی و تبدیل وضعیت و مزایا در مناسبت های مختلف، برای آنان  در دست اقدام است.

به گفته وی،  با نگاه مثبت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آینده اتفاقات بهتری نیز برای آنان خواهد افتاد.

مصدقی، مسکن راهداران را در دست پیگیری دانست و گفت که بناشده در دستور کار شورای هماهنگی راه و شهرسازی قرار گیرد تا تصمیم نهایی اتخاذ شود.

وی اظهارکرد: از اقدامات اساسی و موثر نوسازی برای انجام بهتر فعالیت های راهداری نوسازی ناوگان راهداری بوده که با خرید ۳ دستگاه از محل مصوبه سفر اول سفر ریاست جمهوری به استان به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان،ناوگان بیل مکانیکی،گریدر و لودر خریداری و در مراحل بعدی نیز کامیون و کامیونت و بیل مکانیکی برنامه ریزی شده است.

وی، رفع نقاط پرتصادف را با توجه به دو قشرآسیب پذیر موتورسوار و عابرین پیاده ضرورت اول استان بیان کرد و گفت: مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط و مردم برای ایمنی راهها و کاهش تصادفات و تلفات جاده ای لازمه اجرای این فعالیت هاست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: براساس افکار سنجی های صورت گرفته از منابع دانشگاهی استان رضایتمندی از حوزه راهداری و دولت سیزدهم در این بخش توسط مسوولین کشوری و استانی طی مناسبت های مختلف ابراز شده است.