شناسهٔ خبر: 153385 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

بازدید مدیرکل و اعضای شورای معاونین از پایانه بار خرم آباد و دیدار با رانندگان

دیدار مدیرکل و اعضای شورای معاونین راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان از پایانه بار خرم آباد بازدید و با رانندگان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری، با حضور مرتضی شیروانی مدیرکل و اعضای شورای معاونین از پایانه بار خرم آباد بازدید و جلسه‌ای را با رانندگان حمل و نقل کالا برگزار شد. 

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان در جلسه با رانندگان، ضمن تبریک هفته حمل ونقل رانندگان و راهداری، یاد و خاطره شهدای این عرصه را زنده نگه داشت و اظهارداشت: حرکت تاریخی رانندگان که در آذرماه سال ۱۳۶۲ و با فرمان امام (ره) انجام شد، سال هاست در ذهن مردم باقی مانده است و رانندگان همواره تحت هر شرایط با تحمل سختی‌ها تلاش خود در خدمت به مردم نظام و انقلاب انجام داده اند. 

وی ادامه داد: طی سال جاری اقدامات خوبی در بحث تعمیرات ابنیه فنی و تاسیسات پایانه بار خرم آباد انجام‌شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: در خصوص بهبود وضعیت نوبت دهی ناوگان، مراحل برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه درحال انجام می‌باشد. 

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات رانندگان افزود: مشکلات در هر صنفی وجود دارد، در تلاش هستیم با برنامه ریزی در راستای مرتفع کردن این مشکلات گام برداریم. 

در پایان رانندگان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را با مدیرکل و اعضای شورای معاونین در میان گذاشتند.