شناسهٔ خبر: 153402 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل ونقل، رانندگان و راهداری انجام شد؛

پاسخگویی مدیرکل راهداری لرستان به مشکلات مردمی از طریق تلفن گویای ۱۴۱

مرکز مدیریت راهها مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به همراه اعضای شورای معاونین با حضور در مرکز مدیریت راه‌ها و پاسخگوی سوالات هم استانی‌ها از طریق تلفن گویای ۱۴۱ بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به همراه اعضای شورای معاونین باحضور در مرکز مدیریت راه‌ها و پاسخگوی سوالات هم استانی‌ها از طریق تلفن گویای ۱۴۱ بود. 

شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در پایان این برنامه اظهار کرد: سامانه ۱۴۱ همیشه به صورت ۲۴ ساعت فعال و آماده پاسخگویی به سوالات مردم است. 

وی ادامه داد: سامانه ۱۴۱ دبا چهار بستر ارتباطی تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ می‌توانند از آخرین وضعیت راه‌های استان و همچنین وضعیت تردد استان‌ها مطلع شوند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: همچنین  هرگونه شکایت در حوزه راه‌ها، حمل ونقل کالا و مسافر را میتوان در این سامانه ثبت کرد. 

شیروانی بیان کرد: عدم پرداخت کرایه کامیون، مشکلات جاده‌ای و مشکلات حوزه حمل و نقل  از جمله سرفصل‌های مورد سوال مردم  در این برنامه بود.